Aliens
Vet att det går iaf, men har aldrig testat sj. Min kompis har ett x)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
du har en tredjedels chans att en manlig sim blir gravid när han blir bortförd av utomjordingar. Kom dock ihåg att simmen måste vara mänsklig alltså inte på något sätt övernaturlig för att det ska gå.
Jag har btw lyckas tre gånger med det. 😎
Hoppas det var till någon hjälp 🙂
Jag har bara fått in alieen i mitt hushåll, sen så får dom massor av barn;)
man ökar chansen om man letar efter meteorier/rymdstenar och sen analyserar dem, (sälj dem inte) hoppas det hjälpte :)
Always <3
Jag prövar de!
Sen gjorde jag en ny sim i den original staden och hon har fullt på logik men hon har aldrig blivit bortförd av aliens.. Hon kollar ju i stjärnkikaren varje natt så fattar inte vad som är fel? Kan inte tjejer bli bortförda?
jag har typ "avlat" aliens i en stad en gång. Du bara väntar på att dem ska komma eller tills du ser en. Oftast brukar dem komma om du skärnskådar eller liknade. Om du blir kindnappad så kommer din sim oavsätt kön snart bli gravid
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#6 Mina simmar blev kidnappade. De var en kille och en tjej men ingen blev gravid! Ibland kommer väl aliens och letar efter saker med en apparat? Har hänt mig en gång :P
// Johanna
Min kille blev kidnappad flera gånger av aliens då han stjärnskådade men har aldrig blivit gravid.. Och min tjej stjärnskådar varenda natt men dom kmr aldrig så jag vet inte.. Hade vart fett nice att ha en alien bebis ;)
På killar ska de va svårare att få barn har jag hört men allmänt så skulle de va 75% chans att få alien barn enligt en av skaparna..
hmm. För mig fungerar det alltid och för mig har killarna lättare för att bli gravida än tjejerna
Måste man ha något speciellt prylpaket för att aliens ska kunna komma?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
årstider (sims 3) 🙂
Utav det jag vet så kommer dom inte av stjärnkikaren länge utan av att man är ute mycket överhuvudtaget, min sim blev bara plockad från tomten :)
Kom på ett sätt att få Alien barn nu.
1. Skriv in fusket testingcheatsenabled true
2. Håll in shift och klicka på brev lådan.
3. Klicka sedan på "Få mig att känna alla"
4. Sedan kommer du se i din vänner lista att det finns flera aliens.
5. Dra upp vänskapen på en alien med fusket du nyss aktiverat så ni är jättebra kompisar.
6. Sedan bjuder du över Alien så kommer ni snabbt kunna umgås.
7. Försöker du blir din sim gravid och under graviditeten kommer hon att ha Alien kläder.
8. Barnet kommer ut och är en Alien.
------------------------------------------------------------------------
Lycka till!🙂
// Johanna
åh! Juste, glömde säga att precis som #13 gjorde jag samma sak, men några enhörningar fick jag aldrig! 😮
#13 Gäller det samma sak där då, att man måste ha årstider??
Justin Bieber - 23/4 13 
#16 Japp! 🙂
#13 Det är så jag fått mitt hushåll med Alieens ;)
#16 Nej men man måste ha djurliv :)
#14 #15 #16
Enhörningar behöver man inte ha stjärnkikare för att kunna fånga dom om de är de ni menar? Sen så kan man få enhörningar bara man har djurliv! :) Enhörningar finns i alla städer och man behöver inte ha något på logik för att få dom!
Men jag kanske får ta en kille till kikaren..?
Om nu vi ska prata om enhörningar så kan jag ge ett litet tips.
Om ni vill ha enhörningar så ska ni ha minst nivå 4 i ridning, och så om ni tittar på staden efter kl 00.00 så kan en aurora komma. Det betyder att en enhörning är där. Då måste ni vara vän med alla djur i familjen och bli vän med enhörningen sen så frågar du bara om den vill flytta in. Men enhörningen försvinner efter kl 06.00 i kartan, Så ni får skynda er om ni vill ha en enhörning ;)
Dom brukar även följa med vildflocken!
var snäll och håll er till ämnet i tråden.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jo.. Men för mig räcker de bara att vara vän med hund, katt och en häst plus att man får försöka bli vän med enhörningen!
Haha jo sant
Har en Alien i hushållet nu, snart en bebis :)
// Johanna
åååå fuuusk :c
Om du menar stjärnskådning så gör mina simmar de varje natt men de funka inte :/
Jaha, så man måste ha djurliv? 😃 JIPPIIIIIII
Justin Bieber - 23/4 13 
Höhö va? x)
#29 För att kunna ha aliens? :D
Justin Bieber - 23/4 13 
Nej.. Man måste ha årstider för att kunna få Aliens :)
#27 Nej! Inlägg #13 🙂
// Johanna
Jaha menade du de! Haha nee jag vill göra detta "ärligt" ;)
Jaha, utan fusk? :)
Då är det enda sättet jag kan är att stjärnskåda :/ Inte "titta i" utan stjärnskåda. Det går när man har lite färdighet i logik :)
// Johanna
Ja utan fusk är de jag menar :)
Jo min sim har fult i logik.. Men jaa de verkar inte funka iaf x) Sen så kan man möta aliens båda på söka galaxer och att vanligt stjärnskåda :)
#35 Se om det kommer en meteroit. I "sök i galaxen" hittar man bara rymdstjärnor m.m och inga aliens kommer. Om det kommer en meteroit är de nära, men se upp så inte simmen blir krossad av den ;)
Efter två meteroiter kom det en Alien till mig :) Vad jag har för mig ska man stjärnskåda på kvällen och inte söka i galaxen för att hitta aliens 😛
Jaa, lycka till iaf, får ta och hitta en lösning utan fusk 🙂
// Johanna
På min förra familj där jag hade en kille som jag ville att han skulle få ett alien barn så kunde han möta aliens via stjärnkikaren både då han söker galaxer och stjärnskådar. Men han mötte aliens innan en sån stor meteorit kom.. Bara att då meteoriten kom så dog han xD Som tur var så räddade hunden han ur döden..
De är på min nya familj med en tjej som de inte funkar att hitta aliens :/ Jag vet hur man ska hitta dem men dem kommer inte
#37 Aha ok 🙂
Men hur länge har du väntat på aliens?
// Johanna
Sen hon fick fullt på logik kanske de kan vara 10 simdagar? Om inte mer?
Oj… Vilken årstid?
// Johanna
Sommar, höst och vinter :)
Ok, jag brukar få på våren och hösten. De brukar inte komma på vintern hos mig 🙂 Vänta till våren och se om de kommer, stjärnkika hela dagarna! :) ( Funkade för mig att stjärnkika hela dagarna, då kom de 🤪)
// Johanna
Ja men jag har ju tidigare fått på alla årstider.. Så tror inte det är problemet ;)