The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2352 ggr
[Zofiaz]
0

equus-sims Sverige

Hej på dig!

Har du hört talas om sidan equus-sims, finns i nuläget som Dansk och Engelsk. Under lång tid har jag betraktad sidan som trevlig och funderat på om intresset för en sådan här sida skulle finnas i Sverige?

Jag är själv mycket sugen på att hosta denna sida och få ut det här även i Sverige, men först vill jag fråga er, finns intresset? :)
Skriv också gärna dina synpunkter om det hela.

Hälsningar Zofiaz!

SimsBrooke
0

Kan inte ta någon ställning till detta då jag inte har en aning om vad detta är för något.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Bara Anna
3

Vi är flera på varierande nivå som är intresserade av häst-aspekten i Sims 3. Dessutom verkar det som bäntelistan för orginal equus sims är lååååång. Så varför inte? Skriv ner ett projektgörslag för vad och hur du tänkt det då är det säkert många fler dom kan bli intresserade! Vad skulle det innebära? Hur dkulle det fungera etc….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[Zofiaz]
0

#1 - Enklast är att googla om det hela, då kommer du till deras forum, huvudsida etc. :)

#2 - Tack för din respons. Det jag känner är ju dock att detta inte är något som jag kan ta hand om helt ensam, gärna fler som skulle vilja tänka ut ideér och starta upp det hela i sådana fall.

SimsBrooke
0

#3 Nu när jag vet att det är om hästar så vet jag lite vad det handlar om. Tyvärr är jag inte så där jätte inne i hästarnas värld i the sims faktiskt. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[tildemattson]
0

Tycker ett svenskt Equus-Sims låter som en bra ide, hade registrerat mig direkt!

[Zofiaz]
0

#5 - Tack för responsen. Efter en tids funderande har jag bestämt mig för att faktiskt starta upp det hela, när det hela är färdigt så kommer du finna det i denna tråden förmodligen. Om du skulle vara intresserad av det så diskuterar jag gärna ideér osv med dig, via mejl eller vad som kan vara enklast för dig, då jag som sagt inte kan hålla upp allting ensam.

VilmaKristina
0

Hade lätt blivit medlem och säkert laddat ner allt innehåll 😇

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Kadoor
0

Jag hade blivit medlem och laddat ner osv! :D

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Jamie+Engla
0

Jag är lätt en medlem!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[Zofiaz]
0

Jätte kul att alla ger så god respons! 🙂

Men som sagt, den eller dem som kan tänka sig hjälpa till de får gärna kontakta mig. :)

vixie
0

Hur går det? Skulle också bli medlem på direkten! Kan tyvärr ingenting om att hosta sidor men hade varit kul att hjälpa till :)

[Zofiaz]
0

#11 Trevligt! Sitter och tänker lite på upplägg :)

Ni som vill hjälpa till får gärna berätta vad ni kan hjälpa till med, all hjälp uppskattas! :)

PotatoEcho
0

Vad är det för hjälp du behöver? :)

[Zofiaz]
0

Som sagt uppskattas all hjälp, ideér osv. Men just nu är jag lite fast i vem som ska få hosta detta underbara forum :)