The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 1426 ggr
ramm5tein_
0

Ha igång flera legacys?

Jag är en sådan som tyvärr tröttnar alltför snabbt på mina legacys. Mest har det haft att göra med personligt på senaste (flyttat, gått igenom ett jobbigt uppbrott, haft massor av strul i livet som polis och sånt) och därför känns det tungt att fortsätta på en legacy från förr. Om ni fattar? Alla är vi ju olika, men jag vill oftast börja om på nytt om något satt käpparna i hjulet för mitt spelande innan.

Så till frågan: Är det jobbigt för er då en användare har igång flera legacys samtidigt? Är det jättejobbigt då en legacy stannar av och kanske inte fortsätter/byts ut mot en ny legacy?

Jag själv är en sån som fastnar för "bra" legacys oavsett hur många jag läser, avslutas någon speciell jag följer eller dylikt har jag inte svårt för att hitta andra bra… Eller att jag helt enkelt läser många samtidigt så att det inte spelar någon större roll om någon annan läggs på is.

Lite onödigt mycket skrift, men kommentera/rösta på! 😉
får väl lite dåligt samvete för att det alltid ska bli något strul med mitt spelande, antingen buggar eller personliga saker som gör att jag inte finner glädjen att fortsätta..

- på första alternativet står det *roll i slutet
- nästsista: Helt upp till användaren, jag väljer det jag vill *läsa
- de blanka blev svarsalternativ fastän de inte skulle vara.. suck.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne