Woohoo
Menar du att de två myspyste men hon inte blev gravid eller menar du att de inte ens försökte?
Om ingen av dom har "Fruktbarhetsbehandling" så kan det ibland ta några försök att lyckas skaffa barn också. Som mest har jag fått köra 15 gånger i rad innan jag äntligen hörde den välbekanta melodin som kännetecknade att dom väntade barn. 🙂
"Försök skaffa barn" måste man köra hela tiden och om dom inte har Fruktbarhetsbehandling så kan det ibland ta några försök, om man har otur. 
Men för att vara på säkra sidan! Kolla så att den kvinnliga simmen inte är nära en åldersövergång. Det vill säga, har bara en eller två dagar tills hon fyller år. Då kan dom inte bli gravida. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Det tar ett simsdygn innan hon blir gravid, om du hörde plingen vill säga.
Anna_Happy Om du bara väljer "myspys" så blir ingen sim gravid, utan du måste välja "försök skaffa barn" för att höra plinget, kan ta ett par gånger som Mitchika säger. Jag har max behövt pröva 2-3 gånger med vissa simmar innan jag hört plinget, en gång hördes inget alls och magen började växa.
Myspys är den s.k "safe sex" för simmar :)
#2 Min sim lyckades bli gravid när det var 1-2 dagar kvar till att bli åldring, tiden stannade tills ungen/arna ploppade ut och sedan tog det något extra dygn så åldrades hon :)
#4 Åh, vilken tur! 🙂
Jag har aldrig lyckats få en sim gravid när hon/han haft en eller två dagar kvar till sin födelsedag. Det kanske har ändrats nu? 
Jag har också varit med om att magen börjat växa utan att ha hört plinget vid "Försök skaffa barn". Det händer inte ofta för mig, men det har hänt. 
#5 Att dom blir gravida utan att man hört det händer hela tiden för mig. Tror bara att det är en gång som det faktiskt inte blivit någon unge när dom försökt och det blir inget ljud vid nästan hälften av försöken.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#6 Det tycker jag låter riktigt roligt! 😃
Det blir lite mer av en överraskning då, än att ha stenkoll på allt som händer hela tiden. 🙂
#5 Detta tror jag hände strax efter att jag skaffat Leva Livet :)
Det är något fel på mitt sims för varje gång jag klickat på försök skaffa barn så kommer inget Pling sedan så väntar jag tre dar inget händer testar igen tre dar inget händer Testar igen hör plinget tre dar inget händer
#9 Låter som att du har en bugg om det inte händer något.
Tyvärr har jag aldrig råkat ut för dessa problem själv.