Problem...
Hej!
Jo det är så att jag håller på med min värld just nu men kan inte komma vidare då det har uppstått problem. Jag kan inte ändra i spel eller exportera. I ändra spel så laddas det en stund tills det stängs ner och så står det "sims 3 har slutat fungera" - nåt i den stilen. På exportera så står det bara att "exportering är misslyckad". Jag hade laddat ner några hus, sen efter så kom problemen. Innan så funkade allt fint, kan det ha varit det som orsakade denna problem?
Kan även nämna att jag raderade hus efter men det blev ingen skillnad. Så har ni varit med om något liknande? Tips på hur jag kan lösa dessa problem? Det enda jag vill nu är att ladda upp min värld och fortsätta bygga. Känns riktigt tråkigt när man har jobbat i veckor och så kommer detta upp :(
Är tacksam för svar!
Putt. Nån?
Puttar igen. Tänkte senare avinstallera och sen installera igen och se om det funkar.
Jag hade också det där problemet.
du kan spara dina sparade filer och installera om verktyget.
(om det inte funkar) Nu kommer jag inte alls ihåg vilken sida jag läste på eller vad jag googlade men jag tog ut dccache mappen och la den på skrivbordet från
\Mina dokument\Electronic Arts\The Sims 3
sen gick det att exportera. Det kommer skapas en ny Dccache mapp men om du har laddat ner massa saker så måste du klistra in sakerna från dccache mappen från skrivbordet till den nya i the sims 3 mappen annars så finns inte de med i spelet.
Men googla FÖRST så du är 100% säkert! Så inte det blir helt fel och inte funkar alls!!
För jag är inte riktigt 100 på att det var så jag gjorde..ska kolla om jag hittar sidan