Laddar hela tiden?
Hejsan, jag har fått problem med mitt Sims 3. När jag ska skapa ett "Nytt hushåll" så kmr jag aldrig in! Den bara laddar hela tiden. Jag har läst i andra inlägg om samma problem och hur dom har löst det, men det funkar inte på mitt sims :( Jag försöker uppdatera men det bara laddar och jag kan inte trycka på ngt i startprogramet när det laddar, bara på stängknappen. Jag har inte kunnat spela sims på jätte länge nu och jag vill så gärna kunna spela! :( Hjälp ngn? MVH Elina 😇
//Elina ♥
Har du provat att bara stänga ner själva sims fliken så att du ser ditt skrivbord, och sedan öppna den igen? :)
Har hänt mig samma smak men mitt löste sig när jag gjorde så.
Jag har testat men det hjälper inte! :(
//Elina ♥
Hur många spel har du samt har du laddat ner saker till ditt sims?
Jag har The sims 3(originalet), 6 expansioner och ett prylpaket.
//Elina ♥
Hmmm……kom detta problemet efter att du laddat ner ett nytt spel?
Kanske måste du avinstallera några av expansionerna? Min dator blir också jätteseg på Sims om jag har för mycket installerat.
#5 Nej faktiskt inte :P
//Elina ♥
Vad märkligt. Tror nog du får överväga att avinstallera det hela, börja med det senaste du installerat; avinstallera och installera det igen. Funkar det fortfarande inte så tror jag tyvärr du får ominstallera alla spelen. Har självt behöva göra det av en annan anledning och få sparades alla familjer osv så de var kvar sedan ;)
Ok, ska testa! :)
//Elina ♥
Har också detta problemet, igen…
Är det okej om jag lånar tråden lite?
Jo, har som sagt samma problem. Har nyss lagt över en modsmapp med cc i till sims 3 mappen då jag nyss har avinstallerat spelet från min lilla skoldator och jag ville inte förlora allt cc. Har sedan dess inte kunna komma in på CAS. Kom idag på att den filen man skulle istallera eller vad det nu var i modsmappen inte var installerad på den nya datorn. Kan det ha med problemet att göra?
Se till att själva modsmappen i sig fört och främst inte är trasig. Därefter så installera det och se om det funkar ^^