LADDA NER
Gå till nedladdningar, kryssa objekten (hästarna) och klicka sedan på installera. :)
Det har jag redan gjort!
Åh vill så gärna ha dem. Har installerat mååånga gånger nu och det funkar inte..
Jag antar att du går in för att skapa en ny familj, och så finns hästarna inte under "hästfliken" så att säga…..du får inte upp det om du begränsar sökningen till eget innehåll möjligen? :)
Ja! Vad menar du? Är inte så jättekunnig ;)
När du öppnar fliken där färdiga simmar och nedladdat innehåll är borde ju hästarna finnas där, eftersom dom inte göra det så prova att flitera innehållet så att det bara är det som är nedladdat som visas, det gör du genom att trycka på den stjärnliknande knappen längst upp till höger.
På exemplet jag gav dig innan ser du ikonen jag skrev om innan, visas den bredvid dina hästar? Någon annan?
Testat det och de finns inte där heller.. Ikonen jämte är den där "stjärnan" bara..
Kanske en jättedum fråga, men har du EP:et Husdjur? Tänkte eftersom den lilla symbol inte är ifylld där man ser vilka spel man har. 🤦♂️
Nej, det är ju som #9 sa, du verkar inte ha husdjur.
Jo den längst till höger är ju husdjur och jag har spelat, så självklart har jag det! :)
Jo då, TS har expansionen Husdjur. Ikonen för Husdjur ser dock inte exakt likadan ut som på mitt spel. Det kan bero på att TS har engelska versionen av spelet, eller så kan det bero på att ikonen förändrats efter att fler expansionspaket installerats.
TS, har du senaste patchen installerat på The Sims 3?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Nu när jag tittar igen verkar bara färgerna inte stämma med min ikon, hehe. Men hursomhelst, går du in på hästläget i SES och, precis som när du gör en sim, trycker på rektangeln nere i vänster hörn där di kan välja färdiga simmar?
Kan det ha något att göra med att jag inte uppdaterat spelet?
#14 Det kan vara det. Spelet bör vara uppdaterat till senaste versionen om man vill kunna använda saker som Exchange och ladda ner saker så problemfritt som möjligt. 🙂
Vissa saker är anpassade för att funka ihop med uppdateringar också.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot