Det var bättre förr!
Har varit medlem i över 1 månad och har inte enbart gått med för att göra reklam för min legacy. Så himla trist!
? 🤔
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
se inlägg legacy
#1 Historien finns här:
#0 Du har varit medlem på iFokus, ja, men inte på The Sims iFokus. Vi pratade i ledningen och ansåg att det minsta man kan begära av någon som vill göra reklam för sin blogg på sajten är att personen är medlem och håller sin tråd uppdaterad. 🙂
Vi är ingen sajt för gratis reklam. Vill man ha sin Legacy kopplad till sajten får man gärna vara kopplad till sajten själv som medlem och åtminstone så pass aktiv att man uppdaterar sin egen tråd. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jaha, förlåt!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
ÄR DET SLUT MED VARNINGAR!!!
TA BORT MINA ARTIKLAR!!
HERRE GUD JAG ÄR MEDLEM! HAR JU VÄLKOMST MEDDELANDET
#5 Skriv inte med Caps Lock, det uppfattas som skrikande och ser ruskigt otrevligt ut.
Jag är ledsen, men jag ser inte dig som medlem. Varken på din personliga sajt eller bland senaste medlemmar.
Ja meddlemarhär är dom världen otrevligaste idioter psykot med bihang
#7 Herregud, vad är det med dig?!
Hur kan du uttala dig om alla medlemmarna här på sajten på det här viset? Lämna dom utanför det här, dom har inte gjort dig något.
#7 varför anser du att jag (och alla andra medlemmar) är ett "otrevligt psyko med bihang" bara för att du är sur över det faktum om att ledningen här på sajten (som bara består av ett fåtal personer) har beslutat att låsa din tråd.
Personligen tycker jag att de har rätt att stänga ner trådar som man vet inte kommer uppdateras bara för att det var reklam av personer som ej är medlemmar på the sims..
#9 Ta inte åt dig av just den delen, Lupse. Det är jag som är det otrevliga psykot.
TS, du är inte en medlem på sajten, men det är enkelt att bli det. Och det finns ingen anledning att kalla folk fula ord, det är verkligen inte trevligt. Men blir du medlem här så är du välkommen :)
#12 Nä tack!
#11 Var inte otrevlig mot Lupse, varken hon eller någon annan medlem har gjort något mot dig.
Jag har följt sajtledningens bestämmelser och har inte gjort något fel i den bemärkelsen. Mitt inlägg uppmuntrade till medlemskap och en aktiv tråd, inte till att du inte var välkommen.
Ja, det har definitivt blivit en bugg vid ditt medlemskap. Det behöver du ta upp på Support så att dom kan hjälpa med problemet.
Tror inte det då detta är mitt sista inlägg
#15 Kan jag låsa den här tråden i såna fall?
VI har inte sagt något om att du INTE är välkommen det har du fått till på något vänster.
Vi hade gjort på samma sätt med vilken medlem som helst om det hade uppstått samma sak. Vi har inte gjort detta för personliga skäl, vilket du tror. Men det är inte alls så.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Testa tryck på den orangea rutan där det står "Gå med i The Sims iFokus"
#18 Personen ifråga som skrev var vår före detta Medarbetare, så h*n vet hur man blir medlem. Det verkar som ett bugg gjorde att hennes medlemskap aldrig registrerades, men h*n var inte villig att ta upp det med supporten.
Hon har tagit bort sitt medlemskap från ifokus
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Såg det nu. Men varför så otrevlig om hon var Medarbetare?
#21 Det är en lång historia, men det inträffade lite saker när hon avgick. Jag tänker inte gå in på några detaljer där.
#22 Okej :)
Jag tror vi kan stäng denna tråden nu faktiskt. Problemet "löst" så att säga :)

Om det är den person jag tror det handlar om, så tycker jag det är otroligt tråkigt och ledsamt, men dock vet jag inte orsaken till detta, men är antagligen inget som är passande att skriva om offentligt, utan är något sins emellan dom inblandade.
#24 Jag tänkte vänta tills imorgon efter att ha pratat med sajtvärden, men du har rätt. Vi ska inte fortsätta i en tråd när personen ifråga inte är kvar och kan skriva för sin egen del. 🙂
Tråden låses!