The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 966 ggr
Onslow
0

Bilder på era legacyhus!

Jag skapade en sådan här tråd förra året tror jag, men nu är det så många nya medlemmar med nya legacys, right? :) 

Tänkte att vi kunde dela med oss av våra legacyhus! De är ju ofta lite speciella, med massvis av sovrum osv. :)

Så, jag kan knappast vara den enda som älskar att bygga hus till mina simmar. Mitt nuvarande legacyhus är värt närmre 600000 simleons allt som allt, och tog 5 timmar att färdigställa. Har dock ett par sovrum kvar att fixa innan allt är klart, min nuvarande generation har inte så många barn än. Har 7 eller 8 sovrum, plus ett till butlern, samt 6 badrum eller så tror jag? 

Ska fixa lite bättre bilder så snart som möjligt. Ni andra kan väl börja sålänge? :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[AmandaBorg]
0

Mitt legacyhus har bara ett kök, ett badrum, ett kontor och två sovrum än så länge. Jag är fortfarande på första generationen så jag har inte kommit så långt, så jag lägger inte upp någon bild just nu. Men jag tänker följa den här tråden i alla fall! 😃

kodex
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hillywoods legacyhus :) Hade ingen bättre bild tyvärr…får lägga in en annan senare :)

Namiko
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag gjorde en video med bilder på mitt legacyhus när jag byggde om det för generation 5 och 6. Det har förändrats lite sen dess, jag har lagt till ett växthus och ett gästhus samt att många av sovrummen är ändrade/tomma nu. Det är totalt 9 sovrum och 7 toaletter om jag inte har missat att räkna något. Numera finns ett sovrum och en toalett till.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.