Släkten Santesson
Hej,
Nu har jag spelat väldigt länge på en familj och deras efternamn är Santesson. Jag är på generation 3. Det var inte tänkt att jag skulle göra en tråd om detta men det är min mest spännande sims familj hittills. Hoppas det är ok!
Kortfattat:
Jag började med Agnes och Jack Santesson. De hade en häst som hette Kosko. Kosko fick fölet Galant och Agnes fick dottern Ronja tillsammans med Jack. Ronja gjorde sin lådsaskompis Leonard verklig och de fick dottern Emina. Ronja ärvde också Galant och köpte hästen Coretta. Galant och Coretta fick fölet Rakel som Emina ärvde. Emina träffade Justin Wante och nu har de flyttat hemifrån och fått barnen Colin, Kasper och Sabina. Tre trillingar som nu är småbarn. Rakel fick fölet Capella. Och inte får vi glömma hunden Yessie som Emina växt upp med!
Längre har jag inte kommit. Jag kommer inte bara fortsätta på simmarna, utan också på hästarna. Capella kommer att flytta med min arvinge och fortsätta "Koskos" släkt.
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus