Problem med sims
Jag installerade några Mods för ett tag sedan. För att vara exakt installerade jag nraas masterController, woohooer och portraitpanel. Allt har funkat bra med själva modsen men för ett tag sedan så fick jag ett problem. Romantiska ineraktioner fungerar inte så som de ska.. Alltså man kan trycka på beröm personlighet osv men det går liksom inte att fortsätta, om ni förstår vad jag menar. Har testat på flera olika simmar men det går inte det stannar efter att simmen tycker att man är flörtig.. Svårt att förklara men hoppas ni förstår vad jag menar.
Har någon haft ett liknande problem? Har det med modsen att göra tror ni? (:
Jag får detta problemet lite då och då, brukar dock lösa sig efter ett tag. Ibland har Resetsim förnamn efternamn fungerat för mig, provat det?
#1 har provat reset sim några gånger men bara på den simmen som jag försökt få en relation till. Ska testa min egna sim också (:
Jag måste genast fråga då att kommer ni ihåg att uppdatera era mods och kolla efter uppdateringar då och då? 🙂
Bara för att det inte släpps en ny patch (senaste Patch Level på NRaas Mods är 1.50, som i spelet) så betyder det inte att modsen inte uppdateras. Nytt innehåll skapar nya konflikter och ibland upptäcks en konflikt som inte tidigare märkts som åtgärdas. 
Här kan man se vilken version av moden som det är. Jag har koll på vilken version jag har genom att spara Winzip/Rar-filen som jag laddar ner (versionsnumret står i dess namn) varje gång jag laddar ner senaste uppdateringen. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3 tack för informationen! Har kollat och jag har de senaste versionerna av Modsen. Får försöka att lösa problemet på annat sätt och kanske kolla om jag har samma problem i andra sparfiler (:
Jag har haft problem med Wohooer, men det har varit på ett senare stadium: Jag har inte kunnat få mina simmar att myspysa i sängen utan att spelet fryser. Men du kanske skall prova om det fungerar utan Wohooer?
Me. Myself & My Sims
Testade på hur många olika hushåll och simmar som helst men det är fel överalt. Har raderat modsen och hoppas nu på att spelet fungerar som det ska (:
På tal om problem hur gör man fler familjer jag försöker göra fler men det går inte snälla berätta någon:(
#7 Det blir lättare att se och hjälpa om du skapar en egen tråd med ditt problem och förklarar vilket Sims du använder och vilka metoder du har försökt med. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Har fixat det nu!XD Men tack ändå!