Stulna djur!
Hej! Alltså är det någon som vet adoptionsservesen kommer och hämtar adopterade djur igen efter en tid? Händer det er också mina simar blir så ledsna när djuren åker, alltså varför gör dom så egentligen?
Du måste tillgodose djurens behov, gör du det så kommer dom inte och hämtar djuren! 😃
~mikkan
Det är för att de inte får tillräckligt med umgänge. Man brukar få en varning om djuret känner sig ensamt. Det står typ att om det fortsätter så kommer adoptionsservicen och hämtar djuret. Det är antagligen därför. Så om du umgås lite mer med dina djur så kommer inte att hämta dom. 🙂
Djur som inte mår bra och sköts ordentligt blir omhändertagna av adoptionsservicen. Reglerna kan vara jättestränga om man har otur. Det räcker med att ens häst eller hund är utsvulten i en dryg timme i spelet så kommer dom och omhändertar djuren. 😕
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
grejen är bara den att när mina simar ska klappa min häst Asta så blir hon bara arg på dom😕
#4 Skaffa en till häst som hon kan umgås med då :)
Simmarna gråter i 2 dagar efter att djuren har blivit hämtade. ÄR Asta aggressiv?
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
# 5Lite men hon var väldigt snäll första tiden men hon har en kompis som hon umgås jättemycket med men det händer inget!
#5 mina gråter hela tiden typ!:(
Två saker behöver du kolla : 1) Vad har din simmar för relation till hästen? Grön? Lite eller mycket eller tom röd (då är de tyvärr ovänner) 2) vilka egenskaper har din adopterade häst? Om det är en häst som har grundegenskapeb "aggressiv" så får din sim närma sig flrsiktigt. Kanske inte klappa utan bara nosa på handen och så vudare. Sätt fig in i hur du själv skulle göra om det här var på riktigt.
Me. Myself & My Sims