Bilder på djur
Heej!
Jag är så sugen på att se hur era djur ser ut. Så vida mig bilder på era djur.. Helst djur ni fött upp själva! Har ni några speciella mål som ni vill uppnå eller ett speciellt resultat av utseende på djuret? VISA MIG BILDER 😃
Här är min senaste familj! Pappan är den stora hingsten och mamman är den lilla falabellan.. Och jaaa fölet är den minsta och de är en korsning av dom två xD Haha men grymt söt iaf 😉
Helt underbara! :)
Haha ja charmiga xD
Vilken härlig och annorlunda färg den hade! Fin :)
Tack! Föräldrarna är brunskäck och dalmatin, riktigt härliga färger 🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Fött upp en del hästar.. Hmm.. Prada Star kör dressyr :) (Utan mod elr annat)
Star's One (Hingst) E: Star's Optimus 1013 U: Star's Qeenie
Star's Prada med stofölet som jag inte har namn på än. Skrev in ett namn på henne men glömt de.. Kan se om jag har tid för sims imorgon ;) E: Star's Mace 1015 U: Star's Prada
Star's Why Me -Såld E: Star's Optimus 1013 U: Star's Blondy Optimus har lämnat mycket mörka föl, även om stoet är ljust. Blondy var fux
#23 😮Hur kör man dressyr?
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Vad fina bilder ni hade allihop! Verkligen kul att se hur era djur ser ut 🙂
Skojar du med mig!? Seriöst!? De var den finaste hästen jag sett på länge!! DÖR 😍
skojar inte ett dugg! 😃
Söt hund :3
Den var riktigt fräck :O
#30 Man kan inte köra dressyr i spelet, tråkigt nog. Antingen så använder man Pose Player och får hästen att ställa sig i dressyrposer för fotosyfte, eller så fotar man i rätt ögonblick i spelet när hästen rör sig så att det liknar dressyr. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#30 Nä det kan man ej, precis som #37 säger så kan man använda poser eller vänta på rätt tillfälle att ta foto. Jag väntar på rätt tillfälle då min speldator ej har internet :)
Hihi söwt :3
#18 Hur gjorde du tak över boxarna? :o
// Johanna
#41, jag satte först dit boxar, sedan slog jag in moveobjects on och satte dit typ pelare eller vad det nu är i boxarna. Sedan gjorde jag väggar runt boxarna, satte dit fönster och tak och sedan tog bort pelarna. 🙂
Söt!
#44 Hur laddar du ner Slize slider? 🙂
// Johanna