The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 951 ggr
[Kajsa91]
0

Köpa en värld?

Var inne på thesims3.com och kollade lite.

Världarna där, tex "The Sims 3 Dragon Valley", går det bara att köpa så att man ladda ner det därifrån och inte så man får hem en cd som de normala spelen?

Någon som har den? Värt pengarna?
Ser himla mysigt ut! :)

Borde komma ut ett spelpaket med typ 5 världar man kan köpa.
Som prylpaketen..
..eller det kanske finns? xD haha.
Märks att jag inte är så inne i The Sims längre ;P

Mitchika
0

Jag har Dragon Valley och kommer bjuda på en hel del bilder från den världen inom en snar framtid. Det är en fantastisk värld som jag rekommenderar till alla som gillar fantasymedeltid och drakar! 😃

Jag har även köpt flera andra världar ifrån Store som Lucky Palms (jag älskar Lucky Palms, en av dom mysigaste världarna att spela i) och Lunar Lakes (bra val av värld för sci-fiälskare). 🙂

Jag tycker att det är värt pengarna för Dragon Valley och många av dom andra världarna också. Men det är naturligtvis en smaksak. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Kajsa91]
0

#1 Men allt funkar som vanligt? :)
Allt är liksom inte byggt på drakar och sånt som Medeltiden tex ?

Utan bara mysigt utseende och så, men man kan ändå jobba inom musik tex? ^^

Längtar tills du visar bilder :D

Mitchika
0

#2 Japp, det är som en helt vanlig Simsvärld. Det finns bilar, alla karriärer, du kan placera ut byggnader som fattas o.s.v. Men i den här världen är det lättare att skapa ett medeltida scenario då dom flesta byggnaderna ser gammaldags ut. 🙂

Men jag är ute efter fantasymedeltid, så där är reglerna inte lika strikta. Vilket gör att Dragon Valley passar bra! Jag måste bara se upp för bilarna, så att inga såna dyker upp i bilderna. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Kajsa91]
0

#3 Okej ^^ Då fattar jag :)

Jag gillar The Sims Medeltiden för det är så mysigt, men är ju inte lika kul.
Så kanske får ta och köpa Dragon Valley då ^^

Misarn
1

Jag köpte dragon Valley för bara ett par dagar sedan och den världen gör dig verkligen inte besviken :-D