Behöver tips till blogg
Hej!
Jag skapade för ett par dagar sedan en simsblogg, nu har jag hållit på och fixat utseendet på den lite, skapat kategorier och gjort en enkel header. Hittills är jag glad och nöjd, den är riktigt okej för att vara gjord av en konstig, tolvårig mupp. xD Nu kommer problemet. Första inlägget. Vad ska det handla om? Har några tankar, men vet inte riktigt, vad är liksom ni intresserade av? Vad vill ni läsa om? Skulle vara sjukt snällt om ni ville ta er lite tid och svara på den här frågan. Det kan vara vad som helst! En berättelse, någon rolig utmaning, hur man tämjer en vildhäst… Seriöst, vad som helst!
Tacksam för snabba svar!
Mvh, Lilli.
Oj, länken blev helt weird, men i alla fall, det är länken till min blogg! C:
Jag redigerar ditt inläggs titel till "Behöver tips till blogg", då du inte behöver hjälp akut utan du behöver tips till en blogg. Det blir lite missvisande. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jope C:
Vad sägs om en kul historia på bloggen? 🙂
Om du har en massa egenskapat innehåll så är det alltid kul att visa upp sånt i form av en historia. 🙂
Eller du kanske har en idé till en otroligt skoj Simshistoria? Det behöver inte vara en Legacy för att vara bra och intressant. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Här kommer ett tips från en inbiten bloggare: Ställ dig frågan VARFÖR du vill ha en blogg?! För att du skall orka med att skriva och fortsätta hålla tag i din blogg så måste du skriva om det DU tycker är roligt. Skriver du för någon annan så kommer du att tröttna så småningom…..
Me. Myself & My Sims