Bygger :)
Jag har aldrig riktigt tyckt om att bygga stora hus med onödigt mycket tom yta. Då föredrar jag dessa lite mindre hus där man nästan får klämma in vissa saker. Eller så har det varit i alla fall ;) Jag har bestämt mig för att bygga ett hus som är lite större än jag tidigare byggt. Jag är än så länge väldigt nöjd med det! :) Eftersom jag gärna vill ha lite kritik om det så tänkte jag att jag skulle lägga upp det här så fick ni säga vad ni tycker. :)
Det är meningen att det ska komma en övervåning också men fasaden är långt ifrån kvar.
I like! Jag vill ha ett sånt hus själv :D
In vestigiis lupi...
#1 Vad kul! :D
Jag gör om alla tapeter för att få det lite mera personligt, just den här familjen är väldigt förtjusta i blommönstrade tapeter ^^'
Jag tänkte att jag visar rummen eftersom dom blir gjorda och när hela nedervåningen är klar så kommer jag möblera dom :)
Jättefint! Älskar hus med många rum :D
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Jättesnyggt! Väntar på mer ^^
#8 och #9 Tack! :D
snyggt!
Jättefint! 😃
Iliiiiike!
// P&K Alexandra
#31 #32 och #33 Tackar! :D
👍
OOOOMMMG! 😍
Snyggaste huset jag sett hitils! :D
#62 Oj, tack! :D
Väldigt bra jobbat! Syns att du har lagt ner tid!

#64 Tack så mycket :)
gillade hallen 🙂👍
Ledsen att bygget har stannat upp lite, har fullt upp med studenten och har haft i några veckor :/ Jag har lite tid att spela och det går åt till min legacy, Familjen Yuuki, som jag prioriterar över bygget. Men bygget kommer att återupptas inom snar framtid! :)