Tvättlina??
Jag har ett "problem"… i Sims Universitetsliv så kan man ju ha tvättmaskin osv, och det ska tydligen gå att ha en tvättlina.. Var kan man hitta det? I vilken kategori??
When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it.
Jag tror tvättmaskinen kommer med Drömjobb, men om det kommer med Universitet också så kolla bland toalettprylarna och bredvid toan så står det en låda och där gömmer sig tvättmaskinen och lite annat :)
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
#1 Finns inte tvättmaskinen bland spisarna och kylskåpen? 🙂
Tvättmaskinerna är under toalett kategorin så ser det ut som en liten låda har jag för mig haha🙂
Tvättlinan ligger inte där tror jag, tror den ligger under utomhus kategorin.
#2 Om man har den där andra möbelkategorin där inte alla grejer finns som i små rum.
#3 Den ligger bland tvättgrejerna :)
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
#4 Ja just det, det är så det är. Jag har alltid dom kategorierna så det är därför jag inte har så bra koll. ^^
Fast tvättlinan kom väl med Drömjobb? 🤔
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#1 Den är med i UNiversitetsliv också, det är den symbolen på tvättgrejerna och dessutom så har jag inte Drömjobb.
#6 Det kanske det gör men för ut så råkade jag köpa bara en tvättmaskin och inte en torktumlare och när tvätten var klar så stog det: Du behöver en torktumlare eller en tvättlina för att kunna torka tvätten…
When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it.
#7 Det är för att tvätten inte blir torr annars, så du behöver en torktumlare då :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#8 Jag vet, men det stod ju "eller en tvättlina" …
#9 Jo men tvättlinan finns inte, om man inte har drömjobb :)