The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1448 ggr
[Fridaakafrodo]
0

Varulvsbebisar? :O

Jag har nyss skaffat mi övernaturligt (supermegaöverlyckligkindof) och jag har två varulvar som är gifta med varandra och de har full pott i relationsmätaren eller vad tusan det nu än heter, men de kan inte skaffa barn! Det finns bara alternativet "Myspys". Måste jag göra något speciellt för att de ska kunna få barn eller? :O

Tacksam för svar! C:

[AmandaBorg]
0

Har du någon dubbelsäng? Annars kan du trycka på duschen och välja alternativet "försök skaffa barn", om det finns med. 🙂

[Fridaakafrodo]
0

Jo, jag har både och, men om jag trycker på duschen så kommer det bara fram "ta en dusch" och "myspys med…". På dubbelsängen kommer det fram en massa alternativ, bla "myspys" men inte "försök skaffa barn"! :)

[AmandaBorg]
0

#2 Är de tillräckligt gamla? Eller för gamla? Annars har jag faktiskt ingen aning. 😕

[Fridaakafrodo]
0

# Nej, de är båda ungdomar, så det bör ju inte bero på åldern! Konstigt, konstigt… Jag kanske ska prova att förvandla dem till människoform och se om det fungerar! xD

Mitchika
0

#4 Just det, där har du problemet. 🙂

Varulvar kan inte få barn om dom är i varulvsform. Dom måste vara i människoform först. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Sofy
7

Kanske prova att trycka på hundkojjan för att få bebisar i varulvsform😂Skämt åsido, som Mitchika säger behöver de vara i människoform för att skapa bebisar.

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Mitchika
3

#6 😂

Det måste jag prova… 😇

Lumina - 留美奈
1

#6 Haha… Hysteriskt roligt! 😃

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

[Fridaakafrodo]
0

#5 Jo, det funkade! Dum jag var som inte tänkte på det tidigare! :D

Mitchika
1

#9 Man kan inte alltid tänka på allt. 🙂

Jag gjorde inte det när jag spelade med varulvar första gången heller, så jag blev lika förvirrad som du. Glad