The Sims iFokus

The Sims

Etikettvärldskaparverktyget
Läst 1133 ggr
Dvärg_gurami
0

Kan ej ladde ner Riverview

Hej!

Jag har försökt många gånger att ladda ner Riverview men det funkar inte. Vet någon om man måste ha ett speciellt expansionspaket för att ladda ner världen? Husdjur?

Eller finns det någon annan anledning till varför det inte funkar? :/

Jag har typ alla expansioner hemma, men har avinstallerat nästan alla. (Ska såklart installera de igen, mycket roligare då ju! 😉)

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Kadoor
0

Vad jag vet så ska man inte behöva ett speciellt expansionpaket för riverview. Men vad är det som inte fungerar? Är det själva installationen eller är det när du ska skapa ett nytt spel inne i själva spelet? För det är det nog ganska svårt att hjälpa dig om vi inte vet vad det är som inte fungerar för dig. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Dvärg_gurami
0

Det som är fel är att jag laddar ner världen (trycker där på 0 SimPoints) och installerar. Sen står det att världen är installerad när jag är i startprogrammet. Men när jag startar spelet och ska välja ett nytt spel och en ny stad att spela på, så finns inte Riverview att välja. Det står återigen att jag kan "köpa" den, men det har jag liksom redan gjort… :/

Har startat om.

- Gerard Way

Kadoor
0

Skumt… Har du provat att installera den igen? För jag har ingen aning om hur du ska göra.. :/

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Dvärg_gurami
0

Ja, jag har gjort det kanske fem gånger eller nåt… :/ Jaja, jag får försöka igen. Kan se om det funkar när jag installerat alla expansionspaket. Tack ändå för hjälpen! :D

- Gerard Way

Bara Anna
0

Jag är inte säker - men jag har för mig att jag har varit tvungen att vara inloggad på mitt EA konto för att det skall fungera. Men är som sagt inte 100.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Dvärg_gurami
0

Ja, det måste man vara, men man kan logga in i själva startprogammet på Sims. Eller…?

- Gerard Way

Bara Anna
1

Den "korrekta" inloggningen sker när du får upp startrutan där du kan välja om du vill starta ett nytt spel eller spela från sparade filer. Det smarta här är att du kan klicka i en ruta där och få spelet att logga in dig automatiskt varje gång du startar upp the Sims!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Dvärg_gurami
0

Okej, tack för tipset! :)

- Gerard Way