The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1401 ggr
[Hamsterdans]
2013-06-12 17:43
0

Längesen!

Oj vad längesen det var sen jag var inne här, haha!

Vet ärligt talat inte vart all tid har tagit vägen, har i alla fall sommarlov nu och tänker spela massvis med The Sims 3! Dock vet jag inte hur jag ska börja! Har tröttnat lite på att hålla på med legacys, och skulle vilja testa PGC, men usch, så lat jag är! >:(

Har ni några tips för den lata, haha?

Mitchika
2013-06-12 17:50
0

Varmt välkommen tillbaka! 😃

Många dyker upp igen på sommarlov och semestertid och alla är lika välkomna tillbaka igen, oavsett hur länge man varit borta. 🙂

Har du funderat på att bara skriva en vanligt historia om Sims, kanske? Med karaktärer du skapat och som du tycker om? Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Hamsterdans]
2013-06-12 18:00
1

Tack för välkomnandet! :')

Jag höll på ett tag med en Sims-historia som jag lade upp på den svenska hemsidan! :D Men på del två när jag gick vidare till nästa steg, så försvann allt arbete, jag testade nästa dag, samma sak igen, då tappade jag tyvärr lusten. 😕 Men en ny historia låter inte helt fel! Sen när jag funderar lite på legacy, så kan jag tänka mig att göra en. 😉

Hallonsmurfen
2013-06-12 19:53
0

Vad kul att du är tillbaka! 🙂

Du kan ju läsa runt lite på sidan och se om du hittar inspiration. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

SimsBrooke
2013-06-13 10:37
1

Välkommen tillbaka =) 

Vad är PGC?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

svealo
2013-06-13 12:21
0

#4 Perfect Genetics Challenge. Det är nästan samma som legacy förutom att simmen ska ha udda hårfärg och ögonfärg(ibland även hudfärg) och sedan ska färgerna föras vidare till generation 10.

Pétit
2013-06-13 16:32
1

Välkommen tillbaks! Jag kom tillbaks förra veckan efter över ett halvår paus med Sims. C: 

PGC verkar roligt så jag ska testa det , dock med pengakod då jag gillar att bygga , ha fina hus med många detaljer m.m…

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Mitchika
2013-06-13 17:54
0

#5 Åh, det körde jag i The Sims 2! 😃

Jag har längtat efter att testa det i The Sims 3, men jag har alltid så många projekt igång att det aldrig hinns med… 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot