Huskatter
Började med en sim som jag hade tänkt fixa så många pojkvänner till som möjligt men det slutade med att hon började föda upp katter efter att jag sett denna tråden och blivit sugen på att föda upp djur.
Familjen består just nu bara av 2 katter, Ninja och Svea + deras matte Alison. Jag har inget riktigt mål med katterna utan gör det för att jag tycker det är roligt att se hur de blir utseende-mässigt;) Kommer kanske sätta upp mål medans jag spelar men får se.
Båda katterna är blandraser men ninja liknar en bengal(min favoritras) eftersom jag inte kunde låta bli.
Ninja är den leopardfärgade och Svea är den vita med svarta fläckar
Vad spännande! Undrar hur kattungar från dessa läckra föräldrar kommer att se ut. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag håller med #1, jag skulle jättegärna se kattungarna om de får några. Spännande blandning isåfall! 🙂
Lite OT men jag tycker att djuren på The Sims 2 såg/ser mycket bättre ut 😮
Mer pälsdetaljer, och de var inte lika "mulliga" till utseendet. Annars är TS3 tipp topp!
#2 Håller med dig. Har grafik inställningarna på högsta men ändå ser de ut som lera
#3 Hahahaha, dagens skratt alltså 😃
#6 Ja, varför inte 😎
#8 Så snabbt 🙂
Vad söt!
Följer jag också ! Jag är väl lite sådär hal.kinkig på TS3 djur, framför allt hur de skalar i storlek. En Main Coon Hane är alltid lika stor som en siames hona t. ex oavsett vad. Samma gäller för hundar tyvärr. Jämför Irländsk Varghund med Border Collie. Hoppas att detta är något som fixas till vid TS4!
Me. Myself & My Sims
Vänta fick hon kattungar med sin pappa???
Always <3
#14 Neh, Kachina var väl adopterad? o.O

Dessa stackars katter som blir helt bortglömda i sims, vad roligt att någon visar dom uppmärksamhet och visar hur roligt det är att spela med katter :-)
#15 Japp, Kachina är adopterad
#16 Började spela med de eftersom jag ska skaffa en ny katt IRL. Innan har jag aldrig spelat med katter som fått ungar