The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 1670 ggr
Alexxiis
0

Hur får man en enhörning?

Hur får man en enhörning lättast? 🤔 Jag hade en men den kom "naturligt" jag gjorde alltså ingen ting! Men det tog väldigt lång tid, så finns det andra sätt än att ladda ner vilket jag vill undvika?🙂

BunnyWunny
0

Om du har exchange kan du ju ladda ner simmar osv, du kan också ladda ner hästar, och då om du söker på enhörning/unicorn så finns det enhörningar som du kan ladda ner som du då kan välja bland när du skapar simmar :) Förlåt för lite slarvig förklaring.

Always <3

Alexxiis
0

#1 okej, tack! 😊

Biadora
0

Jag har inte lyckats bli kompis med en enhörning än. Eller.. jag blev kompis med en, men fick höra från den att jag måste vara bästis med en katt, hund och häst för att kunna adoptera enhörningen. Så.. den hann dö av ålderdom medan jag födde upp mina nya husdjur. x)

Mitchika
0

#3 Det måste inte vara en hund, en katt och en häst. Det måste vara tre husdjur som bor i familjen, men det kan vara av vilket djurslag som helst. Anden Kim lyckades adoptera en enhörning (utan fusk) och han var "bara" BFF med katterna och ena hunden i hushållet. Hushållet hade för övrigt inga hästar. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Biadora
0

#4 Ok, det är bra att veta. Att det skulle vara en av varje vad var texten jag fick upp i spelet sa. :)

Mitchika
0

#5 Konstigt, den texten har jag inte fått… 🤔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Alexxiis
0

#3 #4 #5 #6 tack! :)