OT - Pokémon X & Y
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet inte hur många Pokémonfans som finns här, men jag är så uppspelt över det här att jag inte kan sitta still eller hålla tyst om det hela! 😃

Det nyaste Pokémonspelet, Pokémon X och Pokémon Y, är under utveckling och kommer att släppas över hela världen den 12:e oktober i år! 

(Vilket betyder att efter den 12:e oktober ser ni troligtvis inte röken av mig på ett tag!)
Bortsett från några få detaljer som jag inte gillar alls så pekar många tecken på att det här kommer bli det bästa Pokémonspelet någonsin! 
Både när det gäller grafik, effekter, funktioner och nya roligheter! Den senaste videon som släpptes idag gjorde mig alldeles tokig av glädje och jag har tittat på den säker 20 gånger! 

Det finns några trådar om det hela inne på Pokémon iFokus för den som vill ha mer detaljer. (Även artiklar att läsa för den som inte vet vad Pokémon är) 
Finns det några Pokémonfans här? 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag älskar Pokémon som några här säkert redan vet, och längtar så sjukt mycket efter detta spel! 😃😃
En sak jag kom på nu, ifall man beställer spelet från Cdon, får man det en dag innan precis som Sims EP:en ..? 🤔
Köpte 3ds bara för detta <333333 :'D
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
#1 Åja, jag vet åtminstone! 😃
Du är ju en av dom mest aktiva på Pokémon iFokus! 🙂
Bra fråga! 😮
Jag tror inte riktigt det, då jag tror att spelen kommer att hållas till sista dagen eftersom det är en världsrelease, men… 🤔
#2 Jasså? 
Jag ska erkänna att mitt 3DS-köp också var relaterat till Pokémon, även om jag skaffade den för länge sedan. Jag visste ju att framtida Pokémonspel skulle släppas till 3DS… 
Nja, jag är inte så förtjust i Pokémon… 🤔 *Host* 😇
Medarbetare på Pokémon iFokus
#5 Självklart! 😉
Medarbetare på Pokémon iFokus
Passar på att meddela att vi har en hel tråd med roliga nyheter och information om Pokémon X/Y inne på Pokémon iFokus, för den som vill veta mer om spelen! 😃
http://pokemon.ifokus.se/discussions/51b730b38e0e74433f00136e-mer-nyheter-om-pokmon-xy?discussions-1