Veronica bay
För att fira att det nya expansionspaketet Semesterparadis snart släpps har jag börjat arbeta på en helt ny paradisvärld i CAW(create a world). Världen ska ha mängder av smultronställen och möjligheter att skapa lyxhotell på eftertraktade platser. Självklart finns där också en rad olika öar med överraskningar att utforska. Den nya världen fungerar för alla oavsett expansionspaket, och för er som bara har grundspelet. Jag uppdaterar denna tråd allt eftersom världen utvecklas. Trevlig sommar och haappy simming!
Åh gud, så kul! 😃
Det ska bli jättespännande att se hur din nya värld kommer att se ut! 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Åh, spännande! 😃
De ser ut att bli jättebra! 😃 Men när du bygger husen, kommer alla ha en liknande stil likt Aurora Skies och Monte Vista, eller mer blandade stilar?

Vad snyggt det ser ut :-)
Vad roligt :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Supersnyggt! Följer! 🙂
Följer, jättefint! 😃
Wow, så läckert det blir! 😍
Jag kan knappt vänta tills det kommer ut fler detaljer och även hus! 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
jättefint, följer! :)
Wow! Det blir jätte bra, verkar vara en stad jag kan tänka mig spela i. Mycket detaljer i landskapet😃
Tack så jättemycket! Blir verkligen glad nu. Känns så roligt att bygga nu. #6 Ja, husen ska följa en viss stil. Vilken det blir avslöjjar jag först när husbygget satt igång och jag kan visa med bilder. Imorgon blir det förhoppningsvis tid över för att bygga vidare. Kom gärna med förslag, önskemål och fler frågor. Jag ska svara efter bästa förmåga. Trevlig helg!
Världen är fortfarande väldigt tom (mycket jobb framför mig). Därför tänkte jag passa på att fråga här vad NI skulle vilja se i världen? Vad kan göra världen extra rolig för just dig? Jag kan tyvärr inte uppfylla alla önskemål, men det är alltid kul att få inspiration.
#15 Skulle vara väldigt kul med en sorts lekplats vid stranden känner jag spontan…
Väldigt snyggt! C:
Det ser ut att bli riktigt snyggt! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus