Ladda ner saker till The sims 2.
Vart laddar ni ner era saker till the sims 2?
Kollade på "länkar" men fattade inte riktigt vad som var till sims 2 och sims 3 och så behövde man bli medlem. Är lite rädd att få virus eller så.
Men vet ni några bra sidor så kan ni väl skriva upp dom och förklara hur man laddar ner från dom sidorna. 
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
hm.. sims2. länge sen jag hade det.
Googla Peggyzone så hittar du fina hår och kläder. Hon har för alla sims spelen där och man behöver inte bli medlem för gratis sidorna.
#1 Tack :)
Finns även en sida som jag använde mycket för sims2 "around the sims" eller liknande heter den och den borde även ha lite länkar till andra sidor,
#3 Kan du länka till sidan?
Det är inget som får spelet att gå segare eller så?
Jag har märkt att om man har mycket saker som är custom (egengjorda alltså) så kan det ta lite längre tid att ladda t.ex. ett hus. Men jag har högsta inställningarna på allt så det gör ju sitt till. och då menar jag sims 3.
Hade inte alls problem själv med sims2 och installerade saker och då hade jag runt 500-1000 saker. (jag är lite besatt av att ladda hem custom saker)
[http://www.aroundthesims2.com/](Around the sims)
[](Around the sims)http://www.reflexsims.de/
(de två sista är mera möbler och sådant men dom har ju länkar till andra sajter. Alla 3 är sådana sidor som jag varit supernöjd med.)
#5 Tack så jättemycket 
Varsogod
Kan någon länka till vart man laddar ner det där programmet som gör att tonåringar kan bli gravida?
Oj det har jag aldrig hört talas om så det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. :D

Du menar InteeniMater?
#10 Jag tror det :) Tack :D
Det står att det kan skapa komplikationer, har du märkt något av det?

#11 Jag har själv inte laddat ner det, min Simsdator är min mammas dator och hon har fått virus på den en gång och då behövde man radera allt på hårddisken, så hon har förbjudit mig att ladda ner saker.
Jag har aldrig laddat hem annat än custom content alltså eget inehåll och då allt från skins till kläder och saker.
Men jag är lite rädd för att ladda hem större filer då dessa kan ha med sig virus. Men samtidigt är risken liten för virus om du har ett fungerande och uppdaterat virusskydd på datorn.