Rebekah Mikaelson - The vampire diaries
Försökte göra Rebekah från vampire diaries eftersom hon är min favoritkaraktär! Den vart inte bra tycker jag och skulle behöva tips på hur hon kunde bli bättre. :) Försökte verkligen få till dendär bitchiga attityden i ögonen, men det funkade inte… haha..
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Vet egentligen inget om hur du "simmar" av levande karaktärer. Men generellt så har jag märkt på de bilder jag tittat på att när det verkligen är fem-etta så handlar det inte om att utseendet är rätt utan att själva karaktären har fångats. Och tvärtom. Kvinnan på bilden är lik, men den har inte karaktären av R om du förstår. Har du procat olika emoticons som ges av olika egenskaper?
Och kanske prova en mer lockig frisyr?
Me. Myself & My Sims
#1 Tack för kritiken! :) Vad är emoticons?
Justin Bieber - 23/4 13 
åh det är ju hon ifrån h2o!! 🤪
Jag tycker att lyckades helt okej faktiskt.
Jag vet inte om detta beror på vinkeln men kanske lite smalare ansikte? och skarpare näsa kan ju ge intrycket som lite bitchigare ;) Men isåfall skulle det ju bara vara lite. Fast jag vet inte, bara det första jag tänkte lite på!
Dock så är hon ju en snäll karaktär i mina ögon då jag enbart sett henne i h2o! haha :)
#3 Haha ja precis! 😃
Jag har sett H2O och ja hon är jättesnäll i den, men i TVD är det precis tvärtom, hon är väldigt kaxig och envis, på ett tilltalande sätt i mina ögon. Jag verkligen älskar henne! 😊
Justin Bieber - 23/4 13 
Emotes = De uttryck simmarna gör när du precis har gett dem en egenskap med skaparverktygen. T.ex ser en ond sim verkligt ond ut för några sekunder.
Me. Myself & My Sims
#4 Haha, jag älskar när hon bitchar mot Elena :)
#7 Haha jag också! Elena kan slänga sig i väggen! 😃
Justin Bieber - 23/4 13 
#8 Exakt, är riktigt trött på Elena och all drama runt henne!

#9 Håller Verkligen med, det börjar bli så tjatigt!
#9 ja, älskar att Elena sitter instängd! Förra avsnittet var ju skitbra, INGE ELENA! Nu kan dom fortsätta serien med Klaus och Hayley ✌
Justin Bieber - 23/4 13 
#11 Nä, gillar inte Hayley… Klaus och Caroline <3

Ja jag tycker dom ska fördjupa med på något vis tycker jag att Klaus och Caroline ska få ihop det , blir lite mer spännande ^^
Psst… Varna gärna innan ni skriver ut spoilers… 😇 Är några avsnitt efter på grund av tidsbrist, haha!
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#14 Ojdå, förlåtförlåt! 🤐 Blandade ihop denna tråden med den på Tonåringar.ifokus, (http://tonaringar.ifokus.se/discussions/517ae4dfce12c42813001c70-the-vampire-diaries-spoilervarning?discussions-1) 😐 Förlåt!
Justin Bieber - 23/4 13 
Läs den förresten inte eftersom det är en spoilertråd! 😮
Justin Bieber - 23/4 13 
#15 Haha, det är ingen fara! :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#13 Jaa, jag älskar dem två!